joi, 1 decembrie 2011

CLUBUL PENSIONARILOR - prima întâlnire 30.11.2011


Deschis ca un nou serviciu al bibliotecii, CLUBUL PENSIONARILOR a reunit de Sf. Andrei 23 de pensionari, 20 dintre aceștia participând pentru prima dată la o activitate în incinta bibliotecii. Ajutându-mă de aparatura primită prin programul Biblionet, le-am oferit participanților informații audio-video despre viața și activitatea Sf. Andrei-ocrotitorul României făcând apoi legătura cu evenimentul ”1 Decembrie - Ziua Națională a României”. A urmat un dialog despre modul cum ar dori să se desfășoare aceste întâlniri și despre tematica abordată. D-na înv. Maria Popescu, cea care mi-a sugerat înființarea clubului, a avut câteva sugestii pentru discuții pe teme de: sănătate, culinare, juridice; s-a solicitat din partea participanților o întâlnire cu d-nul primar și organizarea de excursii. Eu le-am prezentat facilitățile oferite de bibliotecă și în afara întâlnirilor de club: comunicarea cu cei plecați departe, spațiu pentru întâlniri la un șah, remi, table, colecțiile de publicații pentru împrumut și consultare în bibliotecă iar pentru cei mai curajoși inițiere în utilizarea calculatorului. Următoarea întâlnire s-a stabilit pentru o dată cuprinsă între Crăciun și Anul Nou în funcție de disponibilitatea d-lui primar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu