duminică, 24 octombrie 2010

ŞI CLASA a VIII-a A A FĂCUT CUNOŞTIINŢĂ CU BIBLIONETUL

   Domnişoara prof. Rodica Ştefănescu, diriginta  clasei a VIII-a A, i-a însoţit pe elevi la bibliotecă pentru a cunoaşte toate facilităţile serviciului CIP. După prezentarea serviciului şi a blogului bibliotecii, am abordat subiectul siguranţei pe internet având un partener bine documentat în persoana domnişoarei dirigintă (pe care elevii au apreciat-o ca fiind o profesoară "cool"). Le-am distribuit participanţilor materiale informative despre serviciul CIP şi "10 reguli pentru o navigare sigură pe internet - pentru adolescenţi şi profesori" folosind  www.sigur.info

Un comentariu:

  1. "Benjamin Briel Lee a fost foarte profesionist în orice moment, ținându-mă la curent cu tot ce se întâmpla. Dacă aveam întrebări, el era întotdeauna disponibil să răspundă. Aceasta a fost prima mea achiziție de locuințe, nu știam prea multe despre procesul de împrumut, el a făcut foarte ușor să înțeleagă lucrurile despre care aveam întrebări. Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu el. ”
    El este un ofițer de împrumut care lucrează cu un grup de investitori care sunt dispuși să finanțeze orice proiect sau să vă împrumute orice sumă cu o dobândă foarte mică. Contactați Benjamin Briel Lee E-mail: Lfdsloans@outlook.com
    Numărul aplicației Whats: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere